emeliehammarsten.blogg.se

Om mitt liv som au pair på Irland. Varning för svengelska, talspråk, och allmän dålig svenska. Så går det när man pratar engelska hela dagarna!

Ojj, jag hade visst en blogg..... /St Partick's day

Publicerad 2014-04-03 13:27:30 i Allmänt,

Hade nästan glömt bloggen så tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder från St Patrick's Day. På St Patrick's Day så åkte jag, Julia, Jackie och Steffie in till Dublin och kollade på den stora St Patrick's paraden. Det har parader i de flesta städerna här, även i Navan, men vem vill inte se den "riktiga" paraden i Dublin? Sen spenderade vi resten eftermiddagen i Dublin, tills kvällen då vi åkte tillbaka till Navan och åkte karuseller och lyssnade på live musik inne i stan. Här kommer ut urval utav de ca 200 bilderna jag har från dagen.

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2014-04-03 22:16:43

Vilka fina bilder:D paraden såg ju fantastisk ut!:D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela