emeliehammarsten.blogg.se

Om mitt liv som au pair på Irland. Varning för svengelska, talspråk, och allmän dålig svenska. Så går det när man pratar engelska hela dagarna!

Fotobomb: Connemara

Publicerad 2014-06-05 15:59:39 i Allmänt,

Så innan familjen kom hit förra veckan så var jag och Jackie på en dagstur till Connemara. Det är ett område i västra Irland. Vi gick upp kl. 3 på morgonen för att ta en buss till flygplatsen, sen en buss till Dublin, där vi gick på turistbussen mot Connemara. Det var mest stop för att ta kort, men även en liten tur på Irlands enda fjord. Jag ska även lägga upp lite bilder från då familjen va här, men jag har inte sorterat de bilderna än... Sen så kommer även Felicia, Alica, Jessica och Felix på torsdag! Så många roliga saker som händer just nu. Men jag har väldigt få ord i huvudet just nu så ni får njuta av lite bilder...

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2014-06-06 22:02:13

Åh vad fint det såg ut! Hoppas allt är bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela