emeliehammarsten.blogg.se

Om mitt liv som au pair på Irland. Varning för svengelska, talspråk, och allmän dålig svenska. Så går det när man pratar engelska hela dagarna!

Busy weekend + random pictures

Publicerad 2014-05-05 16:24:00 i Allmänt,

Fredag: Freya 1 år! Vi firade genom att åka till nana Mary, där vi träffa stora delar av Declans familj. Lördag: Finn's first communion. Det är en Katolsk grej som man gör mellan dopet och konfirmationen. Jag tror att det ska vara första nattvarden? Inte helt hundra på detta.. Så först var vi i kyrkan, katolska kyrkor är väldigt häfiga måste jag säga. Sen åkte vi och åt mat och fika i mängder precis som dagen innan. Söndag: Medans de andra åkte iväg till Janice sida av familjen, för att fira Freya igen, så stannade jag hemma och åt pizza med Steffie och Jackie. Så även om det inte står så mycket så har jag haft rätt så fullt upp ändå. Jag tänkte även att jag kunde lägga upp lite bilder från lite olika saker jag har hittat på sen jag skrev senast.

Kommentarer

Postat av: Karl-Olof

Publicerad 2014-05-05 21:25:12

Så de åker iväg till släkten för att fira?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela