emeliehammarsten.blogg.se

Om mitt liv som au pair på Irland. Varning för svengelska, talspråk, och allmän dålig svenska. Så går det när man pratar engelska hela dagarna!

Snart så...

Publicerad 2014-01-15 20:39:47 i Allmänt,

Så med instruktioner från Malin och mamma så skapar jag nu en blogg för mitt au pair år på Irland. Vi får se hur detta går.. Sist jag hade en blogg var ju i USA och det gick ju sådär... Men det ska nog gå bra den första veckan eller så i alla fall! Sen får vi se om jag har tid att fixa så det blir fint också..
Men imorn, den 16 januari, åker jag i alla fall! Wow .. det känns lite knäppt... Får hålla tummarna att bagaget går igenom!
23 kilo är inte så mycket.. tills man ska resa bort i ett år..! (dålig mobilkamera bild)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela